PIATRAONLINE Franchise lehetőség | Sikeres kulcsrakész üzlet
Közzétett: Nincs kategorizálva // Közzétett 23.06.2023
1. Kő a világ minden tájáról, csak egy kattintásnyira
2. Szakmai tanácsadás
3. Az ihlet előmozdítása
4. Természetes kő az elvárásoknak megfelelően
5. Lehetőség, hogy bármit megtalálj, amit csak akarsz
6. Hosszú távú gondozás
11 évnyi kemény munka után a romániai piac márkájának – a PIATRAONLINE-nak – kifejlesztésén csak egy logikus lépés lehetett számunkra, hogy továbblépjünk a siker felé vezető úton. A recesszió kellős közepén alapítottunk egy márkát, amelynek középpontjában az újdonság állt, mivel a természetes kő online értékesítésének koncepciója akkoriban minden vásárló számára friss volt. Így megalapítottuk a Romanis első természetes kő webáruházát. A cégalapításkor az üzlet fogalmán túlmenően gondolkodunk, így elvetjük a végfelhasználók előtt álló akadályokat. A természetes kő egy összetett, különleges szépségű anyag, amely még mindig teljes megértésre vár. Ezzel a franchise üzletággal a lehető legtöbb otthont szeretnénk elérni Romániában és külföldön egyaránt.
Ez is az egyik célunk: partnerek keresése olyan nagyvárosokban, mint Kolozsvár, Jászvásár, Temesvár, Craiova, Konstanca, Nagyszeben és Brassó .
"Itt az idő, hogy előre vigyük elképzelésünket. Offline, az online kivételével. Sikereket biztosítunk a know-how teljes átadásán keresztül. A cél? A PIATRAONLINE franchise hálózata, így a nagyvárosok (például Jászvásár, Temesvár) ügyfeleket kínálunk , Kolozsvár, Craiova és Brassó) lehetőséget adnak arra, hogy élvezzük a kő sokoldalúságát. Elértünk egy egyensúlyi állapotot és szeretnénk skálázni, és jelenleg a franchise a legjobb lépés számunkra" – Mariana Bradescu-Constantinescu, ügyvezető partner
1. A PIATRAONLINE franchise
A PIATRAONLINE franchise egy újabb lépés a méretezés felé, azzal a céllal, hogy egy teljesen működőképes üzletet biztosítson a rajongók számára. A PIATRAONLINE Európa legnagyobb természetes kövekkel foglalkozó pavilonja és bemutatóterme, a portfólió több mint 1500 természetes kőből áll a világ minden tájáról, több mint 40 000 befejezett projekt és elégedett ügyfél, több mint 40 alkalmazott, több mint 11 éves folyamatos fejlesztés több mint 21 exportáló országban. országok. 2017-ben elértük a legnagyobb forgalmat, mintegy 5,3 millió eurót, ami 7%-os növekedést jelent 2016-hoz képest. A PIATRAONLINE márkát a számokon túl sok más is meghatározza. Eltávolodtunk a barkácsbolttól, a természetes kőbolttól vagy a természetes kő online boltjától. A PIATRAONLINE #inspirációt generál minden látogatónak, de Románia kreatív közösségeinek is. Ezért a természetes kő szépségének továbbviteléhez, de inspiráló projektekhez is igénybe vehetnénk néhány partnert.
SIKER SZABÁKBAN:
11 év folyamatos fejlesztés
1500 féle természetes kő
40 000 sikeres projekt Romániában és külföldön
Exportőrök 21 országban

A fotó forrása: sajtótájékoztató franchise indulás
Ha vállalkozó akar lenni, és saját vállalkozást akar vezetni, a franchise az egyik legbiztonságosabb módja annak, hogy ezt minimális kockázattal teljesítse. Olyan kulcsrakész üzletet kap, amelyet már teszteltek és sikeresen működik. Nem kell a nulláról kezdenie és új üzletet kitalálnia. A Horeca Business jelenleg a legkeresettebb franchise-ok élén áll. Egy másik kiváló eredményekkel rendelkező szegmens a fogadási és szerencsejáték-franchise. Lehetőségeik abból fakadnak, hogy kihasználják az egynapos bevételek illúzióját, amelyet a gazdasági válság felerősített. Hiszünk azonban abban, hogy ezeket a tendenciákat meg tudjuk változtatni, és szakterülettől függetlenül bármely vállalkozás sikeres lehet.
2. Mit kínálunk?
Először is, a PIATRAONLINE márka által népszerűsített személyes vállalkozás lehetősége, alapvetően kulcsrakész vállalkozás, amely teljes körű támogatással jár: műszaki, kereskedelmi és logisztikai. Egy sikeres vállalkozás és egy erős identitás létrehozásához évekig tartó kemény munkát, időt és energiát fektet be. Lehetőséget kínálunk Önnek, hogy elkerülje mindezt a bajt, és élvezze az online már népszerű vállalkozását és annak üzletágát.

A fotó forrása: sajtótájékoztató franchise indulás
Másodszor, marketinget és országos ismertséget biztosítunk online és offline egyaránt. Kezdettől fogva az expozíció volt a fő célunk, belföldi és az EU-n belül. Ennek eredményeként immár több mint 40 000 ügyfelünk van belföldön és külföldön, az offline és az online kommunikációs kampányok közötti finom egyensúlynak köszönhetően – az azonnali és figyelemfelkeltő kampányokkal, amelyek aktív közösséget generáltak több mint 100 000 rajongóval az oldalon. legnépszerűbb közösségi média platformok – Facebook, Instagram, Youtube . A vásárlási döntésnek mindig élménynek kell lennie, és az a tény, hogy az emberek manapság számos különféle ajánlathoz férnek hozzá, kevésbé ösztönzi őket a márkahűségre. Tapasztalatainkból kiderült, hogy nem a nagy marketingporciós költségvetésű promóciók számítanak, hanem a továbbított üzenet és főleg az #inspirációt generáló vágy a közösségünk számára. Ezzel a mottóval azt képzeljük, hogy sikerült letörölnünk az "egy más
Megjegyzések vagy vélemények:
Jelenleg nem érkeztek megjegyzések felhasználóinktól.
Írj véleményt vagy véleményt!