X

Csak 4 összehasonlítható termék

TERMÉKSKÁLA

Kaiamo: A gyökerek növekedésének koncepciója egy gyökértelen világban | #FoodRocks

Közzétett: Nincs kategorizálva // Közzétett 23.06.2023

Mi lenne, ha a kő iránti szenvedélyünk és az Öné a design iránti szenvedélyünk összeolvadna és eggyé válna? Mi lenne, ha ötleteit a mi anyagainkkal kombinálná a konyha szerelmeseit célzó kollekció? Az ilyen típusú ötletek konvergálnak a FoodRocks- ba – egy konyhai cikkek tervezési versenyébe, amely kihívást jelent számunkra és minden kreatív számára, akik vágynak arra, hogy hozzáadott értéket teremtsenek, és hogy ösztönözzük ötleteiket. Márkaígéretünkhöz, #generatinginspiration hűségünkkel azt kívántuk bebizonyítani, hogy bemutatótermünk számos kreatív eseménynek ad otthont, akár a konyhánkban, akár a pavilonban történik ez. Így folytatjuk a #FoodRocks projektet, amely egy kreatív címkévé vált Románia legkreatívabb séfjeit megcélozva, online műsorokkal, amelyek az ő ételeikre és főzési módszereikre fókuszálnak, hogy tovább vigyük a történetet. Az első szakács, aki elfogadta kihívásunkat, Liviu Chiorpe c volt, és az ő és "La Chiorpec" története itt érhető el. A második séf, aki elfogadta kihívásunkat, Radu Ionescu , a Kaiamo alapítója és főszakácsa.

"A Kaiamo az én emlékeimből, ahogy minden Romániában született és nevelkedett gyermek emlékeit is, gondosan és őszintén hozzáadja minden ételhez. Ezek azok a receptek, amelyeken felnőttem, és mások is tanultam a tanulmányaim során, és végül mások, amelyeket sikerült elkészítenem. életem jelentős időszakaiban fejlődjek." Radu Ionescu

fotó forrása: trendshrb.ro

Vannak, akik korán felfedik életük célját, míg mások útközben felfedezik azt. Legtöbbször véletlenül, a legkisebb késztetésre. Mire a fiatal románok elkezdték felfedezni Angliát és annak egyetemeit, valahol 2010 körül Radu Ionescu üzletvezetést és marketinget tanult, anélkül, hogy a legkevésbé is kötődött volna a főzéshez. Később a Westminsteri Egyetem marketing mesterképzésén végzett, és felfedte főzési szenvedélyét. Tehát ami hobbinak indult, az kihívássá vált. Feliratkozott a Le Cordon Bleu Intézetbe, és felvették. A diploma megszerzése után, és a vágytól vezérelve, hogy még többet tanuljon, ismét jelentkezett a Cordon Bleu-nál, ezúttal molekuláris konyha- és étteremmenedzsment mesterképzésre. Miután több étteremben szerzett tapasztalatot, visszatért Romániába egy 2 hetes nyaralásra, amelyet meghosszabbítottak.

"Annyi éve vagyok távol, és nem bánok meg semmit, de bárhová is vezethet ez, örömmel tölt el, hogy itthon, itthon elindítok egy projektet. Most van itt az ideje, mert minden szenvedélyemet felhasználhatom ebben a korban." Radu Ionescu

fotó forrása: trendshrb.ro

Kaiamo egy személyes hely, ahol Radu Ionescu minden emlékét, érzelmét és tudását befektette. Eredeti és egyenes. Ez két nagyon fontos elemen – az időn és a téren – alapul. Helyi termékek és szezonális termékek. Egy hely, ahol a román gasztronómiai kultúra más formában születik újjá, magán viselve alkotójának személyes érintését. Az étterem területekre épül: egy nappali, egy társalgó és egy séfasztal – minden dolog csúcsa. Radu Ionescu a lelkét fektette bele ebbe a projektbe – 9 ülőhely, 9 cm vastag pult, valamint 15 ételből álló kóstoló menü több kategóriában. Az a hely, ahol újra átélheti Radu első élményét, amióta elkezdett főzni, vagy az ételei által közvetített legerősebb érzelmeket. Csak szezonális alapanyagokat használ, mindig ügyelve a helyi eredetre; ezért 3 havonta frissíti az étlapját. A Kaiamo menüt kizárólag a személyes élmények és érzések határozzák meg, és 4 kategóriát foglal magában: szárazföldi, tengeri, kerti és pudingos, minden kategóriában 5 ételt tartalmaz. És mivel a „szezonális” koncepciót hirdetik, minden évszak #generál inspirációt a kulináris és érzékszervi élmények terén. Az étlapon szereplő ételek közül sok valami konkrét és Radu számára jelentőségből indult ki, lehetővé téve számára, hogy az ízek és ízek érzelmével továbbadja. Minden ételt egy történet támaszt alá, és a vásárló kérésére az emberek mindent elmagyaráznak. Ha nem, akkor lesz egy étel, amely egy kicsit megváltoztatja a felfogást. Ezzel a projekttel Radu Ionescu és csapata azt tervezi, hogy az éttermet autentikus román szimbólummá varázsolja, ezzel tisztelegve az általa annyira hiányolt ország előtt, felhelyezve Romániát a világ gasztronómiai térképére.

fotó forrása: trendshrb.ro

Az ősz ihlette Radu Ionescu és sous-chefje, Octavian Manole néhány jellegzetes ételt készített a FoodRocks számára. Bizonyára hallott már Kaiamo híres „1989 – „Parizer” című újságról című művéről , amely szinte újrateremti a gyerekkori élményt. A „Parizer”-t édesanyáink mindig is használták szendvicsekhez, és ez az íz elvezeti Önt abba az időbe. Parizer köretként, Radu sajátos szimbolikájával a Kaiamóban burgonyapürét és uborkasalátát kap. Radu számára Parizer a vasárnapi jutalma, amelyet a nagymamája gondosan előkészített. A zsemlemorzsában lévő Parizer papírba volt csomagolva, egy akkori Scanteia újsággal. Valami lényegét tekintve triviális valóságos élménnyé válik, szociológiai és kulináris szempontból egyaránt.

Erdő által ihletett szarvas vaddisznó, ehető steakkel és a korabeli környezetből újraalkotott tányérral, desszertnek pedig ehető kövekkel . A sivatagot „Kogaiononnak” – a getodákok szent hegyének – nevezték el – a kő alakú Zamolxisz istenének imádó hegye.

fotó forrása: trendshrb.ro

Megjegyzések vagy vélemények:
Jelenleg nem érkeztek megjegyzések felhasználóinktól.
Írj véleményt vagy véleményt!

Hasonló termékek:

Támogatás

bukaresti irodáinkban készült | olyanok tervezték, akik szerelmesek a természetes kőbe. Copyright ©2025, PIATRAONLINE, Minden jog fenntartva

Bemutatóterem és raktár:
Regisztráció

Iratkozzon fel hírlevelünkre. Ahhoz, hogy e-mailben tájékoztatást küldhessünk új termékeinkről és szolgáltatásainkról, kérjük, töltse ki az alábbi mezőket:


[GLOBAL_CHOOSE_LANGUAGE]
powered by teamshare
© Copyright 2025 Piatraonline HU
designed by headstart.ro
Message us on WhatsApp