X

Csak 4 összehasonlítható termék

TERMÉKSKÁLA
Közzétett: Interjúk // Közzétett 20.01.2021

Natalia Berezovskaia és Octav Roman egyaránt az Ion Mincu Építészeti és Urbanisztikai Egyetem Belsőépítészeti Tanszékén végzett. A két házastárs 2010-ben megalapította a „Creativ Interior” Design Stúdiót. Azóta kereskedelmi terek dekorációs projektjeivel váltak ismertté, ám a két építész által készített projektek listája sokkal nagyobb: házak és lakások, orvosi rendelők, szállodák. .. Portfóliójukat tanulmányozva jól látható a stílusok sokfélesége és a hozzáértés, a két hely a terek különböző desztinációihoz való alkalmazkodásában mutatkozik meg. Ezt szem előtt tartva érdekelt bennünket, hogy többet megtudjunk ezekről a belsőépítészeti szakemberekről.

Mik legyenek egy belsőépítész fő attribútumai?

Bár a dizájner imázsa egy jól ismert, elveszett valóságművészhez és világához kötődik, valójában a tervezői karrier sokkal kiszámítottabb, kreativitáson és technikai tudáson alapul. A tervezőnek egyszerre kell lennie jó pszichológusnak (a megrendelővel való harmonikus kapcsolatért), jó művésznek a koncepciók és ötletek terén, egy kis mérnöknek és a könyv kivitelezésénél a részletekre odafigyelőnek. Ugyanakkor jó értékesítőnek kell lennie, amikor a projektjét népszerűsíti és "eladja" az ügyfélnek.


Köztudott, hogy minden alkotónak van büszkesége, akár jogos, akár nem... Hogyan működik ez a belsőépítészet területén, a művészet és a szükségszerűség terén?

Hiszünk abban, hogy minden területen van büszkeség, de a mennyisége fontos. Tervezőként jó büszkének lenni a munkájára, és még úgy is bemutatni a projektjeit, hogy azok a legjobb névjegykártyát képviselik, de ismernie kell a "dicséret" határát. Ellenkező esetben agresszívvé, sőt visszataszítóvá válhat az ügyfél előtt.

A megbízót ki kell érdemelni a bizalommal, a megígért eredmény igazolásával, de ez nem egészen addig, amíg nem érti pontosan, mit csinál egy tervező, hogyan tud esztétikailag, praktikusan és ergonómiailag segíteni a megrendelőn.

Melyek a belsőépítészeti projekt kötelező lépései? Hogyan próbálja meggyőzni az ügyfelet arról, hogy az ő javaslatai, akár kicsik, akár nagyok, nem előnyösek a projekt számára?

A tervezési projektet mindenekelőtt az ügyféllel folytatott nyílt megbeszéléssel kell kezdeni. Itt jön a tervező azon képessége, hogy megértse (közvetlenül és közvetve), hogy mit akar az ügyfél (még akkor is, ha legtöbbször azt a választ hallja: "Nem tudom, mit akarok!"). Kérdéseket feltenni a témában, így megszerezni a szükséges információkat egy sikeres projekt megvalósításához, amelyben mindkét félnek nyernie kell.

E fontos rész után kezdődik maga a projekt, amelyben a tervező elkészíti a dokumentációt (a stílus és a megrendelő igényei alapján stb.), a koncepciójavaslatot, a 2D-s tervezést, amelyben bemutatja a bútorok elrendezését (tér optimalizálása). legjobb). Utána jön a 3D-s tervezés, amelyben javaslatot tesznek a felületekre, anyagokra, bútordarabokra, világítótestekre és mindenre, ami a belső térrel kapcsolatos. A projekt elfogadása esetén megkezdődik a részletezés, a licitálás és a kivitelezés.


Ha a megrendelő konkrét ötlettel keres meg egy tervezőt, és nem akarja feladni, de ez az ötlet nem használja ki a teret, akkor a tervező felelőssége, hogy elfogadható érveket hozzon fel annak érdekében, hogy meggyőzze a megrendelőt arról, hogy az általa javasolt megoldás eredményes lesz. hozzáadott értékű belső tér. Ideális esetben az ügyfél-tervező kapcsolatnak átláthatónak és bizalom alapúnak kell lennie (ahogyan fentebb említettük).

Romániában folyamatosan növekszik a természetes kő piaca, ezt látjuk a PIATRAONLINE ügyfelek megnövekedett számában. Hogyan látja a románok már kialakult hajlamát a természetes kő iránt?

A természetes anyag nem hasonlítható egy "utánzathoz". Ezt megértették a románok, ez az elmúlt 2-3 év trendje. Ez az oka annak, hogy a tervezők szívesebben népszerűsítik az ügyfelek számára a minőségi anyagokat, amelyek tartósabbak, szebbek és még megfizethetőbbek.

Mi a véleménye a természetes kőről, mint belsőépítészeti anyagról? Mi vonzóbb ennél az anyagnál: a tartósság, a textúra és a kromatikus változatosság, a különböző formák?

Mint mondtam, a természetes megjelenés vonzóbbnak tűnik a belső térben, mind esztétikailag, mind tapintásilag. Bár időnként extra utókezelést igényel, a természetes kő eleganciájával, szabálytalan textúrájával, mégis személyre szabott arculattal, a projekt specifikációinak megfelelő formázási lehetőséggel válik ismertté. Mindig lenyűgöz minket a természetes kő, legyen az márvány, gránit vagy akár ónix.

Általában hogyan működnek a dolgok egy dekorációs projekt elindításakor: elképzeled, hogyan nézne ki a hely, megvan az ötlet, és megkeresed azt a követ, amely a legjobban kiemeli, vagy felfedez egy természetes kőterméket - csempe, mozaik stb. -, majd elképzeled hogyan kell megvalósítani?

Az anyag javaslatára nincs szabály. Néha megesik, hogy az új térrel való első érintkezéstől kezdve elképzeljük a projektet, és követjük a választott stílust, esetleg a megrendelő kérését, aki a kezdetektől fogva jelezte, hogy természetes anyagokat szeretne használni, majd keressük a legjobb megoldást stb. projekttől függ.

Ha természetes követ ajánl ügyfeleinek, mik a fő értékesítési pontjai?

A legértékesebb pont az, hogy a természetes kő mindig divatos anyag, és ezt a vásárló is tudja!


Együtt birtokoljátok a " Creativ Interior " Design Stúdiót. Mi a jelentősége a belsőépítészetnek Romániában ezekben az években, cége 2010-ben alakult? Hogyan látják ezt az állapotot a románok, az emberek, akik teret keresnek, hogy képviseljék és jól érezzék magukat?

Mi vagyunk a tervezők generációja, akiknek el kellett fogadniuk a kompromisszumokat. És nem a szó rossz értelmében mondom. Éppen ellenkezőleg, mi vagyunk az a generáció, amely látja, hogyan kezdtek el fejlődni a dolgok a román piacon.

Az emberek elkezdenek érdeklődni és kísérletezni, de itt inkább az új, fiatal generációra gondolok, akik utaztak, olvastak és dokumentáltak a belsőépítészetről és arról, hogy egy dekorációs projekt hogyan módosíthatja a tér hangulatát.

Még akkor is, ha a mi kihívásunk az, hogy Románia lakosságát "kiképezzük" és elmagyarázzuk, mit csinál pontosan egy tervező, és miben tud segíteni, az elmúlt évek eredménye elbűvölő. Ügyfelünkkel együtt fejlődtünk, felvirágzott az ingatlanpiac, az anyagi sokszínűség mellett.

Összefoglalva, folyamatos növekedésben vagyunk, és reméljük, hogy ezentúl ebbe az irányba haladunk!

Megjegyzések vagy vélemények:
Jelenleg nem érkeztek megjegyzések felhasználóinktól.
Írj véleményt vagy véleményt!

Hasonló termékek:

Támogatás

bukaresti irodáinkban készült | olyanok tervezték, akik szerelmesek a természetes kőbe. Copyright ©2025, PIATRAONLINE, Minden jog fenntartva

Bemutatóterem és raktár:
Regisztráció

Iratkozzon fel hírlevelünkre. Ahhoz, hogy e-mailben tájékoztatást küldhessünk új termékeinkről és szolgáltatásainkról, kérjük, töltse ki az alábbi mezőket:


[GLOBAL_CHOOSE_LANGUAGE]
powered by teamshare
© Copyright 2025 Piatraonline HU
designed by headstart.ro